En skön dag! 10.06.20

Efter att ha skrivit ett inlägg som raderat sig blir det här lite mindre... morr vad irriterad man kan bli över förargliga saker.. Igår var jag och kärleken tur och retur till skara för att titta på en lägenhet som jag ska bo i de 2 kommande åren förhoppningsvis =) Väldigt mysigt blir det tror jag. Jag ska få välja nya tapeter eller färg till rummet. Det är svårt! Och så hälsade vi på Annika påvägen dit =) som för övrigt har bf om en vecka, så rund och go var hon -hehe-

Idag har inte så mycket hänt. Sovit, fikat, tränat, solat då solen saknas trots att det är datum som det är.. hm.. sedan bokade vi biobiljetter och ska se på kommisarie späck ikväll 18:30. Det blir nog kul. Sedan hamnade jag på den lokala blomsteraffären. hrm.. Så självklart blev det 4 krukor för utomhusbruk och blommor + jord till dessa. Riktigt fint tycker jag att det blev. Bilder? Javisst!



Huvudingången blev så här efter utsmyckningen



Köksingången blev såhär =)



Sedan upptäckte jag att smultronen börjar bli färdiga vid jordkällaren och diverse ställen



Och en bild på min "med-planterare" =)

Tack fö idag och på återseende!
KRAM KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0