Tiden går fort! 10.04.29

Och desto långsammare i blogg-updaten... förlåt, mig själv. Jag lovar dig med heder och samvete i behåll att det kommer hända ca 100 ggr till. Om jag inte tröttnar på dig helt och byter administratör vill säga. Jag skulle ju skriva för att ha och kolla tillbaka på när jag är grå, dement, har en patte över varje axel och har min knallrosa rullator  med kameleont flames. Men antagligen får jag förstå att jag hade en del att göra -ler-

Trivs hur bra som helst i huset :D Gruz och Lotten med verkar det som, och det är skönt! Sen senast så har jag skickat in ansökningarna till Skara/Agrotekniker och Alnarp/Lantmästarn. Men det lutar väldigt åt Skara..

Och så sa han det. I förrgår 100427 hade vi 8 månader =) Fast det tänkte jag inte på förrän sent på kvällen när jag skulle somna.
 
Han sa vet du vad?
Jag sa naaaeee?
Gör du inte sa han.
Jo kanske, eller jag vet inte, sa jag. (Smart va?)

Så kom det jättegulligt.. Jag älskar dig.. Jag såg nog ut så här --> :O oj. Blev jätte glad, men man blir ju lite överumplad. För man tror inte det är sant. Det roligaste av allt är nog att jag funderade på sen 2 dagar innan han sa det. Att så är det nog, ta mej fan..! Men jag liksom hittade inte tillfället. Men det gjorde han =) Och det är jag väldigt glad för -Iihii- -ler- Kanske helt oviktigt för er som nu kanske läser. Men inte för mig, och det är för mig jag skriver.

Sen kan jag även minnas att mina kära bröst krympt!?! Både en kupa och en storlek runt om. Det är kul, men linnena blir lite pösiga på oönskade ställen.. Som va fina förut. Hmm. Men träning är bra för hälsan, musklerna och framför allt ryggen! Så då kan jag leva med att pattarna krymper. Haha.

Idag har jag varit på Torp köpcentrum och köpt 18 metall diadem och 3 plast diadem. Expediten kollade lite konstigt. Men förklaringen får jag ta efter lördag. Ifall denna det hittat hit. Fast det tror jag inte. Men för den säkra sidan så! Sen har jag även köpt 40 meter tråd! Och en ny bh då, ett par steps och kalasbyxor ;).

Det ska harvas och sen är det dags att så! Gott =) Kossorna spottar kalvar på löpande band. Och vi är i en kvigperiod nu. Nästa kvigkalv som blir får nummer 999. Och sen kommer 1000 :D Men jag lovar. Tjurperiod börjar nog nu, eller efter 999 möjligtvis. Hahaha för att vi ska vänta på nr 1000. Ödet min kära vän. Ödet kan spela en de grymmaste spratt ;)

Idag är det även bal i Lysekil för årets treor på Dingle NBG. Kommer en liten tår i ögat när man saknar Annika med flera. Men mest Annika. Hon är förövrigt snart i v.32 =) Så en riktig tjockis snart, lilla spetan. Sakna sakna. Fick ta en nostalgi tripp genom 3ans fotoalbum. Ska framkalla några och göra scrapbooking av tror jag och ett album. Så inte cyber-rymden lurar en på dem. Eller datorn för den delen! Den är helt sanslöst opålitlig.. -morr&fräs-

Ne vet ni vad. Nu har jag nog skrivit av mig för nu. Nu vill jag hem, till VÅRT hus =) (internet bråkar med min data där) Tv'n också. Men det är boxer som suger. Instruktionerna funkar inte.

Vet du vad? Jag älskar dig, Skatten min <3 Och är glad för nåt mera. När det är bröllop 12 juni ska vi bo på hotell =)

"För jag vet att från hundra år till nu, kommer det för alltid vara du.
När jag blundar. Jag håller andan och blundar lite till."



Här är huset innan solen kommer fram på morgonen. När solen kommer är det ännu vackrare =)












 













Utsikten <3 Här är det dock vackrast när solen precis kommer och kastar de första strålarna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0